ShoutMix chat widget

Цоолбор хийх арга ба заавар

За энэ миний 2 дох нийтлэл. Өмөн нь би өрийгөө болон хийсэн сзизүүдээсээ та бүхэнд хүргэж байсан билээ. Энэ удаад би та нарт хичээлийн төрлийн нийтлэл хүргэж бн. Уншаад сэтгэгдэл үлдээгэй.!!?? :D

1. Өрөө зурах , ком-оос гэрлтүүлж зурах гэсэн 2 арга байгаа!
2. Ком-оосоо гэрэлтүүлж зурахдаа (PhotoScape , photo shop , image ready) зэрэг програм
дээр хийнэ!
3. Цоолборлох гэж байгаа зургаа сонгоноо. (бодит 3D , зугээр цаасаб дээрх гэх 2 төрлийг
анхаарна)
-За би PhotoScape гэдэг програм дээр хийхээр боллоо!
4. Би Сүхбаатар жанжаний хөшөөний зурагийг сонгон авсанийг харж байгаа байх.
Зургаа сонгон авсний дараа


home , object , crop , region 4 цэсний home цэсийг сонгоноо!!



-Threshold энэ үүгээр зурагийнхаа хар цагаанийг тохируулна. Яг олж тохируулахгүй бол
цоолбор чинь болохгүй шүү!!??
5. За тэгээд дэлгцэндээ цаасаа нааж байгаад гэрэлтүүлнэ.
зурж дуусаад алдагүй зөв цоолох хаачилах хэргтэй шуу??!

Хийсний дараа нэг иймэрхүү харагдана. Шүршсэний дараа мэдээж оөөр харгдах байх би энийг шүршээгүй байгаа байдал нь лдаа.
За тэгээд энэ маягаар хийгээд байждээ дараан гэрэлтүүлэхгүйгээр яaж зурхийг зааж өгнөө 3D мэтийг нь.
Хүндэтгэсэн fOZ

5 сэтгэгдэл:

upina~ said...

гоё юм сурлаа хэхэ
энийг чниь тэгэж байгаад нэг туршиж үзнээ :D

Astu said...

saihan niitlel bn shu amjilt

Gunba R. said...

saihan blog bn . sonirholtoi yum . minii tanidag bon gants neg humuus baidiin. graphie-iin chigleliin . amjilt . holboos hiilee

ScReaM ! said...

ookey. orj comment bichj bgarai

neworld said...

тэр Threshold гэсэн цонхыг хаанаас гаргаж ирсэнийг хайгаад олдоггүй ээ

Post a Comment

Сэтгэгдэл үлдээхдээ Anonymous нэрээр сэтгэгдэл үлдээхгүй байхыг хүсье.. Энэ нь админуудын зүгээс сэтгэгдэлд чинь хариу илгээхэд амар байх болно.

Mark Echo's Getting Up Guide